lördag, mars 03, 2007

Jobbar på det,...

Så var jag äntligen igång då, typ. Har kanske egentligen inte lämnat startgroparna riktigt än med mitt magisterarbete. Men jag har börjat, vilket är ett steg på vägen. Sedan ska jag bara hitta en problemställning samt undvika alla möjliga och omöjliga distraktioner. Som t.ex. min mp3-spelare, mina rester, övriga kurser jag läser, ljudböckerna som jag nyss upptäckt, alla andra böcker som passerar förbi samt diverse tillställningar som kommer äga rum under våren. (Maj ser ut att kunna bli en riktigt festlig månad, tyvärr!) För att bara nämna några möjliga saker som kan komma att påverka min koncentration. Men det är framtida problem som jag kan ta sen. I morgon till exempel när jag ska försöka läsa in lite litteratur. Nu däremot är det läggdags för lilla mig.

1 Comments:

At 04 mars, 2007 02:02, Anonymous Anonym said...

Du har väl hört att FFF är obligatorisk närvaro på. O så måste vi ju ta igen den där middagen!

 

Skicka en kommentar

<< Home