tisdag, januari 30, 2007

Rester, sen fester

Det är lite att göra nu. Har lite rester som jag ska ta igen, som jag MÅSTE ta igen. Som tur är kan jag disponera min tid ganska fritt framöver. Enda tidspressen var till idag, ett uppsamlingsseminarie som väl ändå gick ok. Men det märks att jag har en del att göra. Har t.ex. bara en bok hemlånad från biblioteket. Vanligtvis är det så där fem stycken. Men när resterna är gjorda blir det fester, två stycken. Invigning i nästa vecka och veckan efter det helhelg med festande i Halmstad. Så jag har något att se fram emot iaf. :)

2 Comments:

At 31 januari, 2007 00:57, Blogger Oscar said...

Ja fest nästa vecka. Invigning. Nu är vi gamla på riktigt. Men nice är det. Du är välkommen hem till mig innan om du vill o kan. Kram

 
At 31 januari, 2007 17:07, Blogger s said...

Ja, nu är vi minsann äkta ex o allt det där. Fast lite bättre, vi är ju -05.

Om du inte ska till oscar så tror jag att vi får festa med asparna, de bjöd in mig iaf. Håller du mig sällskap till bore-arse?

 

Skicka en kommentar

<< Home