torsdag, juli 13, 2006

Här sitter jag alldeles jättetidigt och äter frukost. Jag har vart ute och övat på mitt distrikt som jag ska börja på i nästa vecka. Min kondition är inte vad den en gång vart, det är helt klart. Och allt springande upp och ner i trappor är inget jag gillar. För självklart bor de som ska ha tidningen på översta våningen. Som tur är, är det inte så mycket trappor och inga höghus, har en ganska enkel runda. Är glad att jag inte jobbar så mycket som det ordinarie budet, hon är ute på sitt andra distrikt nu. Det skulle jag definitivt inte orka med. Men fyra veckor ska jag klara. Jag hoppas på uppehåll också, iaf när jag delar ut tidningarna. Är krångligt när det regnar, tidningen ska ju helst vara läsbar när prenumeranten får den. Tror jag ska ta mig en fralla till, de är ju alldeles nybakta. Fick en påse av ordinarie, hon brukar få från ett bageri där hon lämnar sin extra tidning. Mycket trevligt till frukost. Sen ska jag sova några timmar.