onsdag, maj 10, 2006

Ich bin krank! Men vad kan man vänta sig efter AG? Min pollenallergi gör mig mindre pigg som alltid under den här årstiden. Sen har jag också en svullen hals som gör lite ont, något jag ådrog mig på AG. Just därför sitter jag nu här, alldeles för tidigt på morgonen, med en kopp te och uppdaterar bloggen. Har svårt att andas när jag ligger ner, så det blir jobbigt att sova. Dessutom är det för varmt för att jag ska kunna sova. Får se hur dagen artar sig men det kanske blir ett besök hos farbror doktorn imorgon.

AG var riktigt trevligt. Träffa en del kul folk, och stod väl själv för underhållningen någon gång också. Frös inte ihjäl i tältet, har dock bränt mig på näsan i solen så den lyser röd nu. Var nere på stranden några gånger, tycker om utsikten därifrån. Gick även omkring innanför ringmuren lite och kikade i lite affärer. Gillar Visby och skulle kunna tänka mig att bo där. Tror att det blir ett återbesök på AG för min del nästa år. Men då inte i tält, lite jobbigt att vakna av att man fryser.