tisdag, maj 02, 2006

På torsdag bär det iväg till ön i öster: Gotland! :) Ska bli kul att komma iväg från mor & far och få träffa massa roligt och trevligt folk. Har hört en del som önskar sig fint väder men förstår inte varför. Det enda som kommer kommas ihåg är en massa dimma.Och svaga minnen av kuligheter och knasigheter. I morgon tjuvstartar jag dock och beger mig till Borås. Har lovat Teddy att titta på spexet och eftersom jag inte är här i helgen blir det morgondagens general repetition. Ska bli intressant att se vad de har fått ihop i år. Är lite förvånad av att det faktiskt blir ett spex, men vår kår är väl inte riktigt så stendöd som det känns ibland.

Den senaste tiden har jag åtminstone några gånger per vecka kommit på att jag fyller år snart. För att sen väldigt snabbt glömma bort det. Ser ingen som helst mening med att fylla år, speciellt som jag måste tänka efter hur gammal jag är om svaret "22 månader" inte är lämpligt. Men, men det finns inget sätt att skippa födelsedagen. Får bara hoppas att den går omärkt förbi. Och låta bli att berätta för folk att jag fyller år någon gång inom en nära framtid. Så vi håller den här bloggen hemlig tills efter min födelsedag.